Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mafferd z`n miniTUIN.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

    Comment


      #77
      Re: Mafferd z`n miniTUIN.

      Hehehehhe die laatste loodjes he Mafferd.
      hahahaha die wegen zo zwaar.
      Wachten wachten wachten.

      Maar dan .............. genieten geblazen.


      Geniet van je rookwaar straks man.
      Ziet er 'dope' uit
      Net als je hele verslag btw, maar die veer heb je al gehad.

      L8r

      sigpic

      Gertie's bescheiden bloemen tuintje

      Comment


        #78
        Re: Mafferd z`n miniTUIN.

        Heerlijk om te zien dit

        Nog ff, ben benieuwd wat het gaat opleveren!

        Comment


          #79
          Re: Mafferd z`n miniTUIN.

          Hey mensen bedankt weer voor de reacies! kan nu zelf ook al bijna niet meer wachten zit er dagelijks met de microscoop bij zie nu ook echt goed de overgang van milky naar amber en feitelijk zit ik nu bijna op 8weken bloei ben niet op de dag begonnen te tellen toen ik de eerste haren zag maar zon drie dagen later.. De trichomen zijn nu zon 15%amber als dit zo door gaat tot zon 30-40% gaan ze echt eerdaags om. Wel ben ik nog aan het over wegen om er eens 1 te gaan kliefen en of dat ook lukt ivm de ruimte.

          en doe gerust eens een gok naar het droog gewicht! het is ook mijn eerste keer onder hps dus ben zelf ook erg benieuwd! onder tussen zijn er al drie nieuwe dames zich aan het ontluiken in een groei hokkie deze gaan 12/12 maar daar over meer in het nieuwe kweek verslag wat er aan gaat komen.


          groeten mafferd.

          Comment


            #80
            Re: Mafferd z`n miniTUIN.

            De schaar kan geslepen worden

            Comment


              #81
              Re: Mafferd z`n miniTUIN.

              Die ligt al klaar

              Zojuist weer de trichomen bekeken. Ze zijn nu zon 30% amber. Vandaag blijft de lamp nog aan om ze vervolgens 2dagen in het donker te zetten voor
              een laaste tricho boost. Woensdag of donderdag gaat de schaar erdoor
              Ow ow kan al niet meer wachten de geur is echt sterk deze kweek dat beloofd nog wat!

              Groeten mafferd

              Comment


                #82
                Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                Comment


                  #83
                  Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                  Haha nee ik zal niet stiekem spieken.. en dat is verekte moeilijk voor me morgen aaf gaat de schaar erin, zal ervoor nog een paar plaatjes schieten en ook van het knippen wat fotos.. zelfs ik ben benieuwd.. heb een paar toppen in de kast waar ik t stotaall geen zicht op heb dus dat wordt best spannend hehe

                  Comment


                    #84
                    Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                    Haha spannennnnnd, zoiezo ga ik morgenavond even kijken

                    Comment


                      #85
                      Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                      En dan, na een lanfe tijd zwoegen, krijg je als beloning,,,,;;

                      Het belabbertste klusje dat bestaat

                      Bij het eerste topje is het nog leuk, maar als je je dan bedenkt hoe lang je nog moet, word je al moe..

                      Comment


                        #86
                        Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                        Oorspronkelijk geplaatst door mr pitbull View Post
                        En dan, na een lanfe tijd zwoegen, krijg je als beloning,,,,;;

                        Het belabbertste klusje dat bestaat

                        Bij het eerste topje is het nog leuk, maar als je je dan bedenkt hoe lang je nog moet, word je al moe..
                        klopt daarom doe ik het ook niet alleen,, vrouwtje lief helpt altijd maar wat graag en dan er ook nog vandoor met m`n knip afal waar dan weer cake van gemaakt wordt


                        door de omstandigheden moeten de dames nog een dagje langer wachten eer dat de schaar erin kan.. hou jullie op de hoogte!

                        groeten

                        Comment


                          #87
                          Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                          Je weet de spanning wel goed op te bouwen
                          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

                          Comment


                            #88
                            Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                            ja mijn vrouwtje ook, de eerste 5 oogsten,,,,, daarna had ook zei de zin er gauw vanaf

                            nu rookt ze het alleen maar op

                            knipafval gaf ik altijd weg, kameraad maakte daar altijd hash van. maar dat doet ie nu ook niet meer, kutwerk.

                            Comment


                              #89
                              Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                              Goeden nacht allen,,


                              De schaar is er door na drie uur knippen was het gebeurd. Een schaal vol met wiet als eindresultaat! Het is behoorlijk meer als dat ik gewend was met tl-spaarlampen, tov hetzelfde wattage. Alles ligt nu in het kastje te drogen.

                              IMG_20120420_210347.jpgIMG_20120421_010230.jpgIMG_20120420_210546.jpgIMG_20120421_010308.jpgIMG_20120420_210937.jpgIMG_20120421_010217.jpgIMG_20120421_010223.jpgIMG_20120421_010238.jpgIMG_20120421_010243.jpgIMG_20120420_210519.jpgIMG_20120420_210508.jpgIMG_20120420_210514.jpg


                              eenmaal droog komt het totaal gewicht en een "rook" verslag. groeten mafferd

                              Comment


                                #90
                                Re: Mafferd z`n miniTUIN.

                                Prachtige toppen. Geslaagde kweek. Moi gedaan zeg. Geniet ervan.

                                Comment

                                Bezig...
                                X